+7 7172 577 203
info@nao.kz
+7 7172 577 203
info@nao.kz

1. БІЛІМ БЕРУДЕГІ ТРАНСФОРМАЦИЯЛЫҚ ҮРДІСТЕР ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ МҰҒАЛІМ

1) Осы сауалнамаға қатысу үшін ықыласыңызды төменде қанат белгімен белгілеп көрсетіңіз
2) Жынысыңыз
3) Сіздің жасыңыз
4) Сіз қайда тұрасыз? (қала / аудан / облыс)
5) Сіздің ең жоғарғы білім деңгейіңіз қандай?
6) Қызметіңіз
7) Қазіргі уақытта сіз мұғалім болып жұмыс істейсіз бе?
8) Сіздің педагогикалық өтіліңіз неше жылды құрайды?
9) Сіздің қызметтік міндеттеріңіз қандай?
10) Өзіңіздің мектепте неше жыл жұмыс істеп жүрсіз?
11) Сіз сабақ беретін сыныпты көрсетіңіз немесе Сіздің кәсіби қызметіңіз байланысты
12) Сіз қандай типтегі мектепте жұмыс істейсіз?
13) Сіздің мектебіңіз қандай елді мекенде орналасқан?
14) Сіздің мектептегі негізгі оқыту тілі қандай?

Бағалау бойынша өз пікіріңізді білдіріңіз

# Сұрақ Маң еме маңызсыз маңызды өте важно Нашар тәжірибе
1 Оқушылардың пән мазмұнын қабылдауы мен меңгеруін анықтауда баға қаншалықты маңызды
2 Бағалаудың негізгі мақсаты оқу пәні шеңберінде білім білік, дағды деңгейін анықтау екендігі қаншалықты маңызды
3 Оқушыларға сыныптағы басқа оқушылармен салыстырғанда өздерінің жетістігі туралы айту қаншалықты маңызды
4 Бағалау тәжірибесінің мәні маңызды, өйткені оқушылардың өз бетімен оқуына көмектеседі
5 Оқушыларға тапсырманы алдыңғы нәтижеге қарағанда ойдағыдай орындағанын айту қаншалықты маңызды
6 Материалды баяндау алдында оқыту мақсатын оқушылармен оларға жеңіл және түсінікті түрде талдау қаншалықты маңызды
7 Балмен немесе бағамен бағалауды жүргізудің қаншалықты маңызды мәні бар

Сіздің кәсіби-құндылық бағдарыңызға төменде келтірілген пікірлердің ішінен қайсысы сәйкес келеді. Келесі пікірлермен Сіз қаншалықты келісесіз немесе келіспейсіз белгілеңіз 

# Ой-пікір Үзілді-ке кесілді қарсымын келіспеймін келісемін толығымен келісемін
1 Нәтижелі/жақсы мұғалім мәселені шешудің дұрыс тәсілін әрқашан көрсетеді
2 Мен ең алдымен оқушылардың білімі мен құзыреттерін алдыңғы жетістіктерімен салыстыра отырып қана үлгермеушілік туралы айтамын
3 Менің мұғалім ретіндегі рөлім оқушының танымдық қызметіне мүмкіндік жасау болып табылады
4 Мұғалімдер оқушылардан әлдеқайда көп біледі; олар оқушылардың қате шешімдерінің дамуына жол бермеуі қажет. Бұндай жағдайда мұғалімге тікелей сыныптағылардың бәріне дұрыс шешімді түсіндіргені дұрыс
5 Оқушылар тапсырманың шешімін өз бетімен іздену барысында айрықша нәтижелі оқиды
6 Мектеп бағдарламалары негізінде оқушылардың көпшілігі жылдам және қиыншылықсыз меңгеретін нақты, дұрыс идеялар мен шешім тақырыптары/ мәселелері болуы тиіс
7 Оқушылардың білімге қабілеті олар меңгеретін фактіге негізделген материал санымен анықталады, сондықтан фактіге оқыту сондай қажет
8 Оқушыларға мұғалім дұрыс жауапты бергенше, өз бетімен мәселенің шешімін іздеуге мүмкіндік берілуі қажет
9 Мен ең алдымен оқушылардың білімі мен құзыреттерін алдыңғы жетістіктерімен салыстыра отырып қана жақсы үлгерім туралы айтамын
10 Сыныптағы абсолюттік тыныштық – тиімді оқыту кепілі
11 Бағдарламаның ақпараттық мазмұнына қарағанда ерекше маңызды ойлау және дәлелдей білу
17) Қазіргі уақыттағы Қазақстан Республикасындағы (Қазақстан) білім беру сапасын қалай бағалайсыз?
18) ҚР-ның бұрынғы білім беру сапасымен қалай өзара қатынаста болады?

Әр пункт үшін қажет реформаны Сіз қалай ойлайсыз, сол тәртіппен орналастырыңыз

# Терминдер маңызды Өте қажет Пікір жоқ Өте қажет емес Еш қажеттілігі жоқ
1 Бағалау жүйесі
2 Оқу жоспары және бағдарлама
3 Мемлекеттік білім беру саясаты
4 Педагогтардың кәсіби даярлығы
20) ҚР-дағы білім берудің қолжетімділігін бағалаңыз

Халықтың келесі топтарының білім алудағы қиындық деңгейін белгілеңіз

# Сұрақ Шынымен артықшылық бар Артықшылық жоқ Пікір жоқ Кейбіреулері Бірқатар қиындықтар
1 Көшіп жүретін адамдар
2 Мүмкіндігі шектеулі адамдар, арнайы мұқтаж адамдар
3 Ауыл тұрғындары
4 Қала тұрғындары
5 Қазақ және орыс тілдері бірінші болып табылмайтын адамдар

Айтынызшы сіздің пікіріңіз бойынша білім берудің келесі секторларына ақша инвестициялау қаншалақты маңызды

# Сұрақ Маңызды Өте Қажет Пікір жоқ Өте қажет емес Еш кажеттілігі жоқ
1 Бала бақша
2 1-4-сыныптар
3 5-9- сыныптар
4 10-11-сыныптар
5 Кәсіби және техникалық мекеме
6 Университетер және жоғары білім беру
7 Біліктілікті арттыру және қайта даярлау
8 Көптілді білім беруді дамытуға көмектесу
9 Мектеп қызметі мен оның нәтижелері туралы жұртшылыққа қолжетімді есептер
10 Мұғалім мамандығы мәртебесін көтеру
11 Оқыту және мектеп басқармасы үшін кәсіби стандартты белгілеу
23) Сізде білім беруге қаржы инвестициялау басымдығы бойынша ұсыныс бар ма?
24) Сіздің ойыңызша ҚР-дағы білім беру жүйесі ішіндегі халықаралық агенттік қандай роль атқарады?

Өздеріңіздің кәсіби қажеттіліктеріңізді ойластыра отырып, төменде көрсетілген педагогикалық қызмет саласының қайсысы дамытуды қажет ететінін көрсетіңіз 

# Сұрақ Қажеттілігі жоқ Қажеттіліктің төмен деңгейі Қажеттіліктің орта деңгейі Қажеттіліктің жоғары деңгейі
1 Арнайы әдебиеттерді оқу (мысалы, журналдар, ғылыми мақалалар, ғылыми жұмыстар мен диссертациялар)
2 Менің сабақ өткізуімді қалай жақсартуға болатыны туралы әріптеспен формалды емес кеңес
3 Менің пәнімнің(дерімнің) оқыту мазмұны мен стандарты
4 Оқушыларды бағалау
5 Сыныппен жұмыс / сыныпты басқара білу
6 Менің пәнімді(дерімді) тереңдетіп білу және түсіну
7 Менің негізгі пәнім (дерім) бойынша материалмен жұмыс істеудің педагогикалық дағдысы
8 Компьютермен жұмыс істей білу және оқытуда компьютерлік технологияны қолдану
9 Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту
10 Сыныптағы тәлім мен тәртіп мәселесі
11 Мектеп әкімшілігі және менеджмент
12 Көпмәдениетті ортада сабақ беру
13 Оқушыға психологиялық көмек

Сіздің пікіріңіз бойынша, Сіздің жұмысыңызды бағалау уақытында немесе Сіз басқа мұғалімдерді бағалағанда келесі фактілер қаншалықты ескеріледі?

# Сұрақ Осы факті ескерілді ме мен білмеймін Тіпті ескерілмеді Аз ғана маңыздылықпен ескерілдіа Орташа маңыздылықпен еескерілді Төтенше маңыздылықпен ескерілді
1 Оқушылардың емтихан/тест нәтижелері
2 Қанағаттанарлық және қанағаттанарлықсыз баға алаған оқушылар саны / Оқушылардың өту рейтингі
3 Оқыту нәтижесі
4 Сабақ беру сапасына оқушылардың пікірі
5 Ата-аналар пікірі
6 Мен (немесе мұғалім) әріптестермен және мектеп директорымен қаншалықты тиімді жұмыс істеймін
7 Сыныпта сабақ беру туралы тікелей бағалау мен түсіндіру
8 Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану
9 Мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас
10 Кәсіби даму деңгейі/ біліктілікті арттыру курсынан өту
11 Сыныпты басқару шеберлігі
12 Оқыу пәндерінен терең білімі мен түсінігі
13 Негізгі оқу пәндері бойынша материалмен жұмыстағы педагогикалық шеберлігі
14 Мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту
15 Сыныптағы тәртіп пен тәлім мәселесі
16 Көпмәдениетті ортада сабақ беру
17 Оқушылармен сыныптан тыс жұмыстар (мысалы, мектептік спектаклдер және қойылымдар, спорттық шаралар)