Р.Ч. Бектурганова
«За» и «против» обновленного содержания образования ................................................................ 3
М. Қыдырбайұлы
жүйесі бойынша) ................................................................................................................................... 7
Ғ.Ж. Алжанова
Химия пәнінен зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың екшеліктері ................................................13
А. С.Алимбекова
Консалтинговая методическая служба как инструмент управления
профессиональным развитием учителей ......................................................................................... 18
Л.Ж.Байсова
Қазақ тілі мұғалімдерінің метапәндік құзыреттілігін қалыптастыру ................................................. 26
М.А.Бердиева
Формирование функциональной грамотности школьников
на уроках русского языка и литературы ............................................................................................ 31
С. Қ.Досаева
Жаңартылған мазмұндағы оқу бағдарламасының ерекшелігі ......................................................... 36
Ж.А. Таурбаева
Қазақ тілі сабағында тыңдалым әрекеті арқылы оқушылардың тілдік
құзыреттілігін қалыптастыру .............................................................................................................. 41
М.М.Хасенов, К.К.Шупшибаев
Элективный курс «Графика и проектирование» в 12-летней школе .............................................. 46
Н.А. Хасенова
Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша жаратылыстанудан
зертханалық жұмыстарды жүргізу ..................................................................................................... 65
ТӘРБИЕНІҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН ПРАКТИКАСЫ-ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА ВОСПИТАНИЯ
Б.Б. Байкасов
Қазақстан парадигмасы және оның ебептері ................................................................................... 72
Б.Ф. Ғалымжанова
Рухы мықты ел – ұлы ел! ................................................................................................................... 78
С.В.Локтионова
Практическое применение приемов обучения, направленных на воспитательный процесс ....... 82
ҒЫЛЫМИ ІЗДЕНІС - НАУЧНЫЙ ПОИСК
Г.И. Ибраева, Р.К.Каскабаева
Этапы подготовки и проведения педагогического эксперимента, сущность каждого этапа ......... 90
Б.К. Кушекова, А.А.Шаяхметова
Некоторые особенности внедрения медиации в систему образования ......................................... 95
Г.С. Райсханова
Управление знаниями по химии: дизайн и продуктивность .......................................................... 101
PERSONALIA
Ш.М. Шүйіншина
Тағылымы мол тәлімгер ғалым ....................................................................................................... 108
БІЗДІҢ АВТОРЛАР - НАШИ АВТОРЫ ............................................................................................ 111
АВТОРЛАРҒА АРНАЛҒАН ЕРЕЖЕ - ПРАВИЛА ДЛЯ АВТОРОВ ................................................. 112