+7 7172 577 203
info@nao.kz

12-летнее образование, №4, 2018

17 Апрель 2019
121
12-летнее образование, №4, 2018
МАЗМҰНЫ - СОДЕРЖАНИЕ
 
БІЛІМ БЕРУ САЯСАТЫ-ОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ПОЛИТИКА
 
Р.Ч. Бектурганова
«За» и «против» обновленного содержания образования ................................................................ 3
 
М. Қыдырбайұлы
Интернет-педагогика жүйесі (орта білім беру 
жүйесі бойынша) ................................................................................................................................... 7
 
БІЛІМ БЕРУ ТЕОРИЯСЫ МЕН ПРАКТИКАСЫ-ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА ОБУЧЕНИЯ
 
Ғ.Ж. Алжанова
Химия пәнінен зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудың екшеліктері ................................................13
 
А. С.Алимбекова
Консалтинговая методическая служба как инструмент управления
профессиональным развитием учителей ......................................................................................... 18
 
Л.Ж.Байсова
Қазақ тілі мұғалімдерінің метапәндік құзыреттілігін қалыптастыру ................................................. 26
 
М.А.Бердиева
Формирование функциональной грамотности школьников 
на уроках русского языка и литературы ............................................................................................ 31
 
С. Қ.Досаева
Жаңартылған мазмұндағы оқу бағдарламасының ерекшелігі ......................................................... 36
 
Ж.А. Таурбаева
Қазақ тілі сабағында тыңдалым әрекеті арқылы оқушылардың тілдік
құзыреттілігін қалыптастыру .............................................................................................................. 41
 
М.М.Хасенов, К.К.Шупшибаев
Элективный курс «Графика и проектирование» в 12-летней школе .............................................. 46
 
Н.А. Хасенова
Жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша жаратылыстанудан
зертханалық жұмыстарды жүргізу ..................................................................................................... 65
 
ТӘРБИЕНІҢ ТЕОРИЯСЫ МЕН ПРАКТИКАСЫ-ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА ВОСПИТАНИЯ
 
Б.Б. Байкасов
Қазақстан парадигмасы және оның ебептері ................................................................................... 72
 
Б.Ф. Ғалымжанова
Рухы мықты ел – ұлы ел! ................................................................................................................... 78
 
С.В.Локтионова
Практическое применение приемов обучения, направленных на воспитательный процесс ....... 82
 
ҒЫЛЫМИ ІЗДЕНІС - НАУЧНЫЙ ПОИСК 
 
Г.И. Ибраева, Р.К.Каскабаева
Этапы подготовки и проведения педагогического эксперимента, сущность каждого этапа ......... 90
 
Б.К. Кушекова, А.А.Шаяхметова
Некоторые особенности внедрения медиации в систему образования ......................................... 95
 
Г.С. Райсханова
Управление знаниями по химии: дизайн и продуктивность .......................................................... 101
 
PERSONALIA 
 
Ш.М. Шүйіншина
Тағылымы мол тәлімгер ғалым ....................................................................................................... 108
 
БІЗДІҢ АВТОРЛАР - НАШИ АВТОРЫ ............................................................................................ 111
АВТОРЛАРҒА АРНАЛҒАН ЕРЕЖЕ - ПРАВИЛА ДЛЯ АВТОРОВ ................................................. 112