Профессионал Казахстана, 2-2021

7 Сентябрь 2021
133
Профессионал Казахстана, 2-2021
ТЕХНИКАЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІПТІК БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІН ЖАҢҒЫРТУ 
МОДЕРНИЗАЦИЯ СИСТЕМЫ ТЕХНИЧЕСКОЕ И ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
 
 
Р.А. Кашенева 
Профессионально-творческая активность студентов колледжей искусств 
как важная составляющая современного образования ....................................................................... 15
 
 
ҚАЗІРГІ ПЕДАГОГИКА ҒЫЛЫМЫНЫҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ: МАМАННЫҢ КӨЗҚАРАСЫ  АКТУАЛЬНЫЕ ПРОБЛЕМЫ СОВРЕМЕННОЙ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ НАУКИ: 
ВЗГЛЯД ПРОФЕССИОНАЛОВ 
 
Г.Б. Байшимирова, Р.А. Кылышбаева 
Сапалы білім алуға, қолжетімділікті қамтамасыз ететін 
инклюзивті білім беру ............................................................................................................................. 11
Д.А. Берлібекова 
Қашықтан оқыту – білім берудегі жаңа міндет ...................................................................................... 15
Ғ.Ә. Мұқашева, А.Ж. Ракижанова, А.К. Аубакирова 
Қазіргі білім беру процесінде 
қашықтан білім беру технологияларын қолдану ................................................................................... 21
А.М. Халыкова 
Кәсіби тұлғалық құндылықтар негізінде 
педагогтердің өзін-өзі бағалауы ............................................................................................................ 26
Н.Л. Полторадина 
Развитие функциональной грамотности чтения 
на уроках английского языка с помощью приемов 
критического мышления  ....................................................................................................................... 32
Е.Л. Чайковская 
Создание условий для формирования ключевых компетенций 
учащихся через применение метода проектной деятельности 
в полиязычной среде на основе предмета биологии .......................................................................... 37
М.Д. Баженова 
Жaңaртылғaн білім беру мaзмұны жaғдaйындa 
инновaциялық технологиялaрды пaйдaлaнудың 
педaгогикaлық aспектілері ..................................................................................................................... 43
С. Сырлыбекқызы, Н.Т. Сагиндикова 
Үздіксіз экологиялық білім мен тәрбие сабақтастығын дамыту .......................................................... 47
Б.Д. Габдрахманова 
Как создавать видеоуроки для дистанционного обучения? ................................................................ 50
М.Ә. Мырзагельдиева 
Болашақ мамандардың рухани-адамгершілік болмысын 
этнопедагогика құралдары арқылы дамытудың ғылыми негізі ........................................................... 56
К.Т. Мұстақұл 
Ұрпақтар теориясы. Цифрлық ұрпақ ..................................................................................................... 60
Е.Г. Мелян 
Навыки и компетенции 21 века и их формирование 
в системе формального и неформального образования .................................................................... 63
С.А. Ботищева 
Критериальное (формативное) оценивание – 
гарантия качества образования ............................................................................................................ 67
Л.В. Гальчукова, А.А. Сергазина, Ю.С. Скорынина 
Организация внеурочной деятельности учащихся 
с особыми образовательными потребностями .................................................................................... 73
 
БІЗДІҢ АВТОРЛАР-НАШИ АВТОРЫ ................................................................................................... 78
АВТОРЛАРҒА АРНАЛҒАН ЕРЕЖЕЛЕР-ПРАВИЛА ДЛЯ АВТОРОВ ................................................ 79