Бейнеу ауданы "Үстірт орта мектебі" мемлекеттік мекемесі, Ж.Оразайұлы
Вопрос / Обращение #1127
Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының жалпы білім беретін мектептерде үй тапсырмасын орындау және ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдарын қолдаймын
Ә.Жангелдин атындағы орта мектеп, Төлемісова Гүлмира Серікқызы
Вопрос / Обращение #1122
Мектептегі үй тапсырмасын орындау және ұйымдастыру туралы əдістемелік ұсынымдамасында оқу пәндерін 3 топқа біріктіріп жасағаны ұнады. 28-пункт бойынша үй жұмысын тексеру туралы тағы да нақтылап қарау керек сияқты.7-9 сыныпта аптасына 1 рет тексеру аз емес пе? Мұндай қорытынды қалай , неге сүйеніп жасалып отыр. Жалпы ,Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының үй тапсырмасын орындау және ұйымдастыру туралы əдістемелік ұсынымдамасын қолдаймыз. Мейрам, каникул,демалыс күндері үйге тапсырма берілмейтінін қолдаймын.
КГУ "Ясновская средняя школа", Глушакова Марина Николаевна
Вопрос / Обращение #1120
КГУ "Ясновская средняя школа"
Педагогический коллектив школы поддерживает предложения Национальной академии образования им. И.Алтынсарина по оптимизации домашних заданий. Давно назрел вопрос о регулировании количества домашних заданий.
КГУ "Ильинская средняя школа", Смагулова Женисгуль Жумабековна
Вопрос / Обращение #1117
Северо-Казахстанская область, Есильский район, село Ильинка, КГУ "Ильинская средняя школа",Смагулова Ж.Ж.
13 марта 2017г.Вопрос/Обращение
Поддерживаем предложения в отношении изменений по организации и выполнения домашнего задания.Предлагаем рассмотреть следующие предложения:включить выполнение домашнего задания по естествознанию со второго класса;дифференциация домашнего задания;темы для домашнего задания определяет учитель-предметник;по предмету "История Казахстана" рекомендовать выполнение домашнего задания, так как этот предмет входит в итоговую аттестацию.
КГУ "Покровская средняя школа" СКО, Ткач Максим Васильевич
Вопрос / Обращение #1116
Коллектив нашей школы ознакомившись и обсудив "Методические рекомендации по организации и выполнению домашнего задания в общеобразовательных школах Республики Казахстан", решил поддержать внедрение данных методических рекомендаций в общеобразовательные школы, так как это позволит сохранить психическое и физическое здоровье школьников, не допустить перегрузки учащихся.
СҚО Есіл ауданы "Бұлақ орта мектебі" КММ, Қалиева Жанар Әсетқызы, оқу ісінің меңгерушісі
Вопрос / Обращение #1115
Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясы тарапынан біздің назарымызға ұсынылып отырған ҚР жалпы білім беретін мектептерінде үй тапсырмасын орындау және ұйымдастыру бойынша ұсынымдамалар мектеп ұжымында талқыға салынды. Мектеп ұстаздары бұл ұсынымдамаларды қолдайтындықтарын білдіріп, әсіресе, берілетін үй тапсырмаларының көлемін қысқарту, үй тапсырмасына байланысты ұсынылып отырған уақыт нормативтері мен тапсырма көлемі секілді мәселелерге байланысты оң көзқарастарын білдірді. Расында да, үй тапсырмасының мөлшерден көп берілуі баланың ол тапсырмаларды сапасыз орындап келуіне әкеліп соқтыратындығын тәжірибе жүзінде көріп жүрміз. Үй тапсырмасының берілу ерекшеліктеріне байланысты пәндерді үш топқа бөлу туралы ұсыныс та көңілімізден шықты. Ұсынымдамада бәрі түсінікті етіп жазылған. Ұсынылып отырған жобаны қолданысқа енгізуге болады деп есептейміз.
№2Преснов орта мектебі" КММ , Жанмуханова Гульнар Каукановна
Вопрос / Обращение #1110
СҚО Жамбыл ауданы №2Преснов орта мектебі" КММ Жанмуханова Гульнар Каукановна Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясының Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерде үй тапсырмасын орындау және ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдамасын қолдаймын.
Ақтөбе қаласы, Ата- ана, Сайтбеков Нурбол Доктарбаевич
Вопрос / Обращение #1078
Ы. Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясының Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде үй тапсырмасын орындау және ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсыныстарын қолдаймын. Оқушылар мен ата-аналарға ыңғайлы әрі тиімді.
КГУ "Благовещенская средняя школа № 2", Куркенова Г.Ж
Вопрос / Обращение #1074
СҚО Жамбыл ауданы,"Благовещенка №2 орта мектебі"КММ оқу ісінің меңгерушісі Куркенова Г.Ж
09.03.2017
Бүгінгі Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясының Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерде үй тапсырмасын орындау және ұйымдастыру бойынша әдістемелік жобада айтылған мәселені қолдаймыз.
Әсіресе үй тапсырмасының көлемі нақты көрсетілген және барлық оқу пәндерін 3 топқа біріктірілгені.Өйткені үй тапсырмасы реттеледі,басқа пәндердің тапсырма көлемі санымен келісіледі.
СҚО Жамбыл ауданы білім бөлімі, Акимжанова Қамар Сапақызы
Вопрос / Обращение #1072
СҚО Жамбыл ауданының білім бөлімі. Акимжанова Қ.С. Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясының Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде үй тапсырмасын орындау жəне ұйымдастыру бойынша əдістемелік ұсынымдамаларымен мұқият танысып шықтым.Педагогтар үшін бастауыш мектептегі пәндердің қиындық межесі, үй тапсырмасын орындауға жұмсалатын уақыт өлшемі, тапсырмалар күрделілігінің деңгейі белгіленуі, үй тапсырмаларының үлгілік көлемінің белгіленуі үлкен көмек болады. Үй тапсырмасын дайындау уақытын қысқарту мақсатында орта және жоғарғы сынып оқушыларына қатар сабақтар өткізу мүмкіндігі де педагогтартардың оң көзқарасын тудыратынына сенімдімін.
Дарынды ер балаларға арналған "Білім-инновация" лицей-интернаты, Турганбекова А.Т.
Вопрос / Обращение #1052
Ыбырай Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының жалпы білім беретін мектептерде үй тапсырмасын орындау және ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдарын қолдаймын. Әсіресе бастауыш сыныпта үй тапсырмасын жас ерекшелігіне байланысты шақтап беру керек деп ойлаймын.
Ақтөбе қаласы, Роза Рахымқызы
Вопрос / Обращение #1050
Ы.Алтынсарин атындағы ұлттық білім академиясының жалпы білім беретін мектептерінде үй тапсырмасын орындау және ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсынымдамалар жобасын әрине қолдаймын. Үй тапсырмасын беру тапсырмаларының уақытын қысқартқан дұрыс әрине, бірақ бұл жерде апталық жүктемелерді де және тәжірибелік жұмыстарын ескеру керек деп ойлаймын, мысалы аптасына 1 рет болатын сабақтың үйге берілетін тапсырмасы, басқа пәндерге қарағанда көбірек болу керек деп ойлаймын. Ал жалпы ұсыныстар құрылымы дұрыс.