ЦЕНТР РАЗВИТИЯ ИНКЛЮЗИВНОГО ОБРАЗОВАНИЯ

Учебно-методическая работа по инклюзивному образованию

Разработки по методологическому обеспечению инклюзивного образования (2015)
1.09.2017
Разработки по методологическому обеспечению  инклюзивного образования (2015)

1.Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамытудың тұжырымдамалық тәсілдері (Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2015 жылғы 01 маусымдағы № 348 бұйрығымен бекітілген).

2.Инклюзивтік білім беруде әдіснамалық және оқу-әдістемелік сүйемелдеу бойынша тәсілдеме ұстанымдарын табысты ендірудің әлемдік тәжірибесін талдау (Әдістемелік ұсынымдар).

3.Білім беру ұйымдарының тәжірибесіне инклюзивтік педагогика мен енгізу жүйесінің қағидаларын дайындау(Әдістемелік ұсынымдар).

4.Ерекше оқыту қажеттіліктеріне қарай қысқа мерзімдік, орташа мерзімдік және ұзақ мезімдік негізде оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету(Әдістемелік ұсынымдар).

5. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беру үдерісіне енгізу үлгілерін дайындау(Әдістемелік ұсынымдар).

6. Мектептік консилиумдар құру және ерекше қажеттіліктері бар балаларға интенсивті, кең және арнайы қолдау көрсету(Әдістемелік ұсынымдар).

7. Инклюзивті білім беру жағдайында қызмет ететін мұғалімдердің кәсіби құзіреттіліктеріне қойылатын талаптарды дайындау бойынша әдістемелік ұсынымдар.

8. Арнайы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына арналған мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың, арнайы ұйымдарға арналған бастауыш, негізгі орта, жалпы орта деңгейдегі оқу бағдарламаларының құрылымына және мазмұнына қойылатынталаптар

9.Арнайы мектепке дейінгі білім беру ұйымдарына арналған мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқытудың, арнайы ұйымдарға арналған негізгі орта, жалпы орта деңгейдің оқу бағдарламалары.

10. Мүмкіндіктері шектеулі балалардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау жүйесі бойынша әдістемелік ұсынымдар.

вернуться к списку